Cine-i Prostănacu politicii moldoveneşti?
I s-a zis Prostănacu şi acum mulţi îl cunosc anume aşa. Mircea Geoană, căci despre el este vorba, s-a ales cu cea mai mişto poreclă din fauna politichiei bucureştene. Mişto pentru noi, jurnaliştii, care am râs pe săturate de acest supranume jignitor. Ce să-i faci? Dacă îi spunea Iliescu prost, lumea se scandaliza şi gata. Aşa, l-a făcut Prostănac, iar asta a sunat ca naiba. O poreclă ce i s-a potrivit ca o mănuşă. Doar un Prostănac poate sări în sus, bucuros că ar fi câştigat şi, de fapt, nu a câştigat. Ce miştocăreală, ce chiloţeală a urmat referitor la Prostănacul săltăreţ…
De fapt, fiecare ţară îşi are politicianul său Prostănac. Trecând Prutul, ne uităm în fauna politichiei din Chişinău şi ne întrebăm: oare cine-i Prostănacul nostru? Care politician de la noi s-ar putea compara cu Geoană, Prostănacul României? Aş vrea să vă propun unul pentru amuzamentul vostru, dar prefer să tac. Deocamdată. Aştept să nominalizaţi voi, cine ar putea fi Prostănacul politicii moldoveneşti? Părerea voastră o aştept în comentariile la acest articol. Sunt curios până unde vă merge mintea.
Una peste alta, l-am identificat pe Mircea Badea al Moldovei. Seamănă mult, părerea mea. Este… tatadadaaaam: Constantin Starâş. În modul în care îşi fac munca la televizor şi îşi slujesc partidul, nu-i aşa că seamănă? Mai mult, unul slujeşte Partidul Conservator, altul Partidul Comunist. Deci, ambele PC. Tot ambii au câte o emisiune la televiziuni de partid. În plus, emisiunile celor doi sunt, practic, un monolog. Ca nişte corifei apar pe ecrane şi propăvăduiesc purul adevăr. Cine nu este de acord cu mine (Mircea Badea, Constantin Starâş) ori este prost, ori nebun, ori nu are habar şi oricum greşeşte. Mostre din cele două emisiuni aveţi mai jos.
ps: Sigur veţi găsi o groază de deosebiri dintre Badea şi Starâş. Să ştiţi, eu am încercat să găsesc cum se aseamănă, nu cum se deosebesc cei doi. Personalităţi diferite, jurnalişti diferiţi, sigur că sunt alţi oameni… Dar, în acelaşi timp, sunt oarecum la fel.





January 4th, 2010 at 16:30
io recunosc ca sunt de acord cu multe din ce spune badea , c-am cu jumatate : ) ( filmuletul cu cocalarii chiar imi place . si am aceleasi idei ca si el despre smecherii lu peste ) .dar normal omu face si munca de partid . protv-ul tau anu asta l-a sustinut pe base . normal in dorinta de a fi echidstanti

presa si jurnalisti independenti … ce gluma
….despre prostanacul din rm nu am destule informatii dar mi se pare a fi lupu . omu si-a luat teapa si desi spune ca e moldovean ( oare moscova nu la auzit ? ) , desi e sustinut de alianta , etc. tot fara functie a ramas .
ps: da ai dreptate intre cei doi sunt mai multe deosebiri decat asemanari .
January 4th, 2010 at 16:36
am uitat sa pecizez ca asta ar fi asemanarea ,,…Cine nu este de acord cu mine (Mircea Badea, Constantin Starâş) ori este prost, ori nebun, ori nu are habar şi oricum greşeşte…” si de altfel si cel mai enervant lucru .
January 4th, 2010 at 16:59
Oricât de prostănac ar fi Geoană, cred că că dacă am avea maăcar câțiva politicieni de calibul lui la Chișinău, cu totul altfel ar sta situația. Dacă să-i comparăm pe ai noștri cu Geoană, atunci toți ar fi super-prostănaci. La fel și în cazul Badea-Starîș. De zece ori e mai grețos porcul chișinăuian decât papagalul dâmbovițean.
January 4th, 2010 at 17:19
Intrati pe adresa urmatoare si votati pentru Unire: http://www.moldovanova.md/ru/referendum/
(selectati varianta “Присоединиться к Румынии” - daca nu cunoasteti rusa)
January 4th, 2010 at 17:20
cred ca primul prostanac pare a fi braghis, si lui chirtoaca i se potriveste, dar mai mult dupa aspectul fizic
January 4th, 2010 at 17:23
Stan eşti primul pe care îl aud că spune ca pro-ul (care nu-i al meu) l-a susţinut pe Băse.
Să nu-mi zici că eşti un fan Badea…
January 4th, 2010 at 18:55
nope nu sunt fan dar in anumite frustrari si concluzii de-ale lui ma regasesc si io .
vitalie si l-a programul cu tigani de la anu nou baselu e prezentat pozitiv . in timp ce geoana , crin & mogulii sunt facuti in sange . ma refer la glumele prezenate.si baselu are multe bube de care sa te legi si sa faci glume .
mda am gresit cand am spus al tau . in mintea mea era ,, al tau ” insemna unde lucrezi tu . scuze .
in romania au fost 2 tabere . dupa mintea mea . antenele ( pe fata ) realitatea ( mai cu susta asta dupa ce la pupat in c. r pe baselu 3 si ceva ) + ziarele si blogurile lor .
de partea celalata a fost tvr ( pe fata ) , b1 tv ( pe fata ) ,protv ( cu susta ) si otv ( da pastia nu-i pune la socotela ca cine da 1000 de euro poate sa spuna ce vrea in tv-ul lui peste ) + ziare ( gen evenimentu zilei ) si bloguri .
la o miza de genul cine si cum imparte banii sclavilor in valoare de aproximativ 60 miliarde de euroi pe an , e mult cascaval de impartit si se formeaza multe ,, grupuri de interese nelegitime ” cum le zice chioru. iar media nu poate sta departe fiind unul din principalele moduri de prostire a iobagilor.
\
io am enumerat mai sus niste idei/pareri ale mele .
January 4th, 2010 at 18:58
..la..3 ani ..
January 4th, 2010 at 21:37
Alex, daca si Geoana este politician de calibru, inseamna ca nu cunosti foarte bine situatia din Romania si pe cazul geoana in mod special… Iar in privinta intrebarii ” cine este prostanacul politicii moldovenesti?”, cred ca ar trebui reformulata in “Cine sunt prostanacii politicii moldovenesti?” La categoria asta s-ar incadra cam jumatate din parlament plus alti pseudopoliticieni neparlamentari. In capul listei as pune-o fara indoiala pe Greceanai. Similitudinile cu Geoana sunt evidente.
January 4th, 2010 at 22:04
L-au data afara din guvern, l-au dat afara din partid, l-au dat afara de la asociatia producatorilor, nu a intrat in Parlament , sotia ii spune ca a ajuns oaia neagra a familiei.
Vitalie, da-i ba baiatule macar tu, premiu mare lui Vasilica Tarlev. Daca se mai intoarce de multe ori cu mina goala, il da nevasta afara din casa …
January 4th, 2010 at 22:16
a doua propunere ar fi stan.
January 4th, 2010 at 22:27
sa mori tu .
January 5th, 2010 at 00:12
Eu as spune ca cei 7 Magnifici al lui Rosca. Mai prostanaci in viata mea nu am vazut.
January 5th, 2010 at 02:52
Chirtoaca cu cainii vagabonzi, oala de noapte cu pamant de la Chisinau adusa poclon Sefului, babele care il scarmanau pentru doi lei si cizmele inalte prin deseurile puturoase de la marginea orasului. Toti trei ani de la primarie - aceleasi probleme fara rezolvare.
January 5th, 2010 at 15:42
“Noi jurnalistii?!!” Te crezi jurnalist măi putoare?Tu chiar esti prost rau…Sa-l compari tu pe Starâş cu Mircea Badea?Păi e diferenta mare de la cer la pământ intre ei.Si sa pui pe acelasi cântar Partidul Conservator din România cu comunistii…tu ce faci in jurnalism?De unde ai chicat prostalane?Tu ai ideee ce scrii când scrii ceva?Păi uite tu esti Prostanacu, ba ni Prostălanu Moldovei si nu altcineva.
Cât despre politicieni, cred ca Dorinel pe care-l lingi tu non-stop se aseamana cel mai mult cu Geoana la palmele care le-a luat de la babe si la brazii in fund primiti de la comunisti.
January 5th, 2010 at 15:45
1. Vitalie, poţi, de fapt, să pui alături un vierme şi o pasăre, găsind in lucru comun: vieţuiesc pe terra. Dacă ţi s-a plătit, observaţia nu e valabilă, eşti tare.
2. Pentru comentatori: e suficient să vă prezintă cineva un rahat (simplu foto) şi o să ajungeţi la Băse, politicieni, etc.etc.etc.
3. Îmi pare rău că pun şi eu un comentariu, dar prea mă deranjează prostia.
January 5th, 2010 at 16:28
Valentyn, pamfilie, am pus o intrebare si mi-am expus o parere argumentata pe anumite asemanari. Voi tot ati venit cu pareri (valentyn mai mult despre umila mea persoana, care ii suscita atata ura), dar fara argumente. Le mai astept, argumentele.
Pamfilie, eu m-am intrebat, cu cine ar semana Badea in Republica Moldova? Am identificat personajul. Daca tu nu esti de acord cu respectivul, astept opinia ta…
January 6th, 2010 at 10:04
Bati campii (fara gratie).
Antena - televiziune de partid? Cand ultima data ai vazut vreun membru PC invitat? Nustiu de ce vin mai multi invitati de la alte partide: PNL, PSD, chiar si de la PD vin mai multi, ar veni ei si mai multi, ca invitatii au, dar n-au coaie.
Antena (inclusiv, sau, mai ales Badea) este o afacere (profitabila) in primul rand. Pe cand in privinta NIT (si Staris) n-as prea crede.
January 6th, 2010 at 13:13
Vitalie, Badea e interesant anume prin faptul că nu seamănă cu nimeni. Nici de la noi, nici din România. Mie, sincer vorbind, nu-mi prea place maniera sa de prezentare, dar libertatea exprimării (la limita obrăzniciei) şi reacţiile imprevizibile mă fac să-i respect profesionismul. Pe cînd Starîş, în opinia mea, nici nu ştie să improvizeze. E un tanc teleghidat. Comun între ei e doar faptul că evoluează pe sticlă. Ai trecut, probabil din sensibilitate, peste o presupunere a mea. Mi-am permis-o pentru că, în definitiv, prin postarea în cauză, ai tirajat mesajul lui Starîş. Şi acesta, ştii ca şi mine, nu e al lui.
January 6th, 2010 at 15:20
Mircea Badea nu-mi place deloc, iar Staris cel putin spera ca poate fi credibil.
Despre prostanaci: nu inteleg de ce trebuie sa facem paralela cu politicienii Bucuresteni; pentru mine politicienii romani din Romania nu sunt cu mult mai presus decit cei de la Chisinau marea diferenta fiind ca sunt un pic mai articulati in exprimare, in rest acelas mesaj demagogic, poate mai demagogici decit cel de la Chisinau.
January 7th, 2010 at 02:14
Tatii……..!
in baza celor doua secvente.
Sa presupunem ca astia doi [Staris si Badea] lucreaza ambii pentru PARTIDE :)))))))))))))))))))))
Dar ne spui te rog si noua ce au in comun aceste doua secvente prezentate de tine?! Asa pentru interes si pentru a pune inca o data in evidenta CAPACITATEA ANALITICA care ti-a permis sa compari acesti doi jegosi de lingai
Cu deosebita consideratiune,
Andrian Moscalenco.
P.S. Ca sa nu incarcam atit blog-ul dumitale, poti sa expediezi pe adresa electronica raspunsul, cu toate ca …. ar fi binevenita o postare pe aceasta tema, ca sa INVETE lumea de la maestru!
January 9th, 2010 at 00:06
Am citit parerea ta despre jurnalistul moldovan tov.Starîs emisiunile lui le privesc numai rusii
si comunistii la noi în Moldova.Eu cu colegii discutam des despre emisiunea lui, el este ca o moara stricata fara sa se gîdiasca.Spune parearea lui pesonala dar nu stie ce gîndesc cei ce îl
asculta. În Russia a fost un jurnalist ca asta vorbia mult si degeba.Era prin anii 90 tv.Russia
tineti minte ce-a patit a fost dat afara si pe urma si batut acuma nu se mai aude de el.El face
multe comentarii la TV NIT dar stie el cine e de-a cord cu comentarile lui.Nitul este canal pentru
cei de limba rusa si a comunistilor.Au lucrat cunoscuti la acesta tv si au povestit cum este acolo
este el un jurnalist cu idei vechi bolsevice,nu sunt la moda acuma asa ca el.Are o parere despre
politeca moldoveniasca îvechita ca prin anii 80-90.jurnalistii tineri de astazi se rîd de el
cu comentarile lui fara sens.Comentiaza evenimentle ca o moara stricata ,spune parerea lui dar
el stie cine este de-a cord cu el.Comparatie cu cel din Romania nu prea, acela este mai destept
ca acesta.Starîs comentiaza ca cei din Russia dar acolo au alta tacteca nui asa.Dupa parerea
mia este un canal nu pentru moldoveni ci pentru …
January 9th, 2010 at 20:06
tre sa fie ipocrit sa compari aceste 2 personalitati,serios…si culmea e sa adaugi “cine nu e de acord e sau prost sau nebun”…mda
tu chiar nu faci diferenta?nu vorbesc de diferenta lingvistica
January 10th, 2010 at 19:50
apropos, vitalie de ce nu scrii un articol despre politicianul anului ca prostul anului care ar fi voronin pentru ca nu a stiut sa piarda lupta frumos si sa plece din politica cu caoul ridicat si intrind chiar in istorie?
January 12th, 2010 at 09:44
ooooo da …. Tu eşti cel mai “dăştept, jmeker cu viziune” şi numa tu “vede diferenţele dîntre aceşti doi comentatori” . Deosebirea esenţială între aceşti doi este că Starîş se crede jurnalist, pe cînd Badea nu . Deci în acest caz am putea găsi foarte multe asemănări între tine şi Starîş .
Şi aş mai adăuga încă ceva , dar cred că e destul pt că în fiecare seară Mircea face mişto de Papagali ca tine …