Cum să-ți repari mașina de spălat în București? Aventură cu final fericit!

8edc108a7db4800ddfef59cacc7cd8a0

S-a stricat mașina de spălat. Știu, sună banal. Ca în reclama de la Calgon. Mașina, un Whirlpool de 8 ani, a încetat să mai funcționeze. De și-ar fi dat obștescul sfârșit mai aproape de toamnă, mai aproape de Blec Fraidei, o schimbam. Dar așa, concedii, probleme, cheltuieli… La consiliul familiei am decis că o reparăm dacă putem și ”poate ne mai ține un pic”. Cine ar fi crezut însă că repararea unei mașini de spălat în București îți poate da atâtea bătăi de cap? Dacă aș fi știut, cumpăram una nouă. Cine are experiență în reparat mașina de spălat? Că nu ți se strică în fiecare zi. Eh, de-ar ști omul ce-ar păți… Dar să vedeți aventură.

Dar cum să găsești pe cineva să-ți repare o mașină de spălat? Am căutat service-urile recomandate de Whirlpool. I-am sunat. La unii – închis, alții erau plecați sau desființați. Așa că am trecut la planul B. Am căutat pe google: service mașini de spălat whirlpool. Nu mai țin minte ce firmă am ales, dar știu că m-am uitat să aibă un site mai de Doamne Ajută! Dacă a investit 1000 de euro într-un site, nu este un terchea berchea, poate că este serios. Poate. Apoi m-am uitat să văd dacă nu e ceva nasol pe internet despre firmă. Nu era. I-am sunat. Domnișoara a fost drăguță, și-a notat problema: ”La început nu lua balsamul. Apoi s-a oprit complet și nu mai funcționează” 

A doua zi au venit meșterii. Au învârtit mașina de spălat, s-au scărpinat după ceafă. ”E ceva de la placa electronică”, ne-au spus ei siguri ca niște meșteri ce erau. Am ridicat din umeri – noi de unde să știm ce are… ”Vă costă 350 de lei”,  au adăugat oamenii. Am înghițit în sec. Mai puneam 350 și ne luam o mașină nouă, ce-i drept foarte ieftină… Văzusem ceva pe internet. Dar dacă tot am intrat în horă, să dansăm. Am fost de acord și ne-am pus pe așteptat placa electronică. Au revenit peste o zi sau două. Au instalat-o. Mașina funcționa, le-am dat banii. Din păcate tot nu-l lua balsamul. Am sunat din nou. ”Știți, familia cu Whirlpool. Da, cu placa electronică. De mers merge, dar are problema aia de care v-am spus și ați zis că ați rezolvat-o. Nu ia balsamul. Dacă nu ia balsamul nu spală bine”, i-am spus domnișoarei de la call center. Și au venit din nou meșterii. S-au învârtit în jurul mașinii de spălat, s-au uitat la ea cum mă uitam eu la Geneza lui Michelangelo. ”Chiar nu știm ce să-i facem. Nu ne pricepem ce are. O fi vreo problemă. Căutați pe internet, chemați pe alții, poate știu și vă ajută”, ne-au lăsat mască oamenii. Și-au strâns sculele și au plecat.

Aici intrăm în partea a doua a aventurii. Am învârtit pe toate părțile problema. Ce să ne facem? Căutăm pe alții? Mai dăm 350 de lei? Poate că ne cumpărăm mașină nouă? Poate că ne lăsăm păgubași? Până la urmă i-am sunat și le-am oferit câteva variante: ne dau banii înapoi, rezolvă până la capăt problema sau noi sunăm la ANPC. În secunda doi ne-a sunat meșterul: ”domnule, nu pot să vă dau toți banii înapoi. Știți, deplasarea, ne-a costat resetarea plăcii. Vă returnăm o sută de lei”. Am pufnit în râs. Firma voia să negocieze. Le-am zis că este inadmisibil și să regândească oferta. Peste o oră ne-a sunat meșterul: ”să știți că am găsit o piesă pe care să o schimb la mașina dumneavoastră. Este o casetă, o să vă ia balsamul”. A avut dreptate. A instalat caseta a treia zi. Mașina de spălat funcționează acum.

Comentarii Facebook

comments

Next ArticleCum să anulezi o amendă și cum să câștigi în instanță împotriva Poliției Rutiere?