Wizz mi-a luat banii de 2 ori pentru bilete. Cât durează să-i recuperez?

 

Luni, 16 septembrie, undeva după ora 22.00. Pun mâna pe telefon și sunt decis. Zic, să cumpăr 3 bilete până la Paris. Mai cumpărasem bilete de la Wizz așa că, relaxat, am apăsat pe buton și… gata, banii s-au dus.

Doar că s-a întâmplat ceva. Nu știu ce, că eu am făcut exact ce făcusem și alte dăți când luasem bilete de la ei din aplicație.

A doua zi mă uit în aplicația de banking și, ce să vezi, aveam mai puțini bani decât trebuia să fie. Mă pun pe cercetat, pe calculat. Mă gândeam că mi-o fi furat cineva cardul. Până când îmi dă prin cap să mă uit și la tranzacțiile în așteptare.

Cum, naiba? De ce este aceeași sumă luată de două ori de Wizz? Deschid aplicația companiei aeriene. Pffff. Așa e, mi-au luat banii de două ori. De ce?

Nu am găsit răspuns. Le-am trimis rapid prin aplicație o solicitare să-mi returneze banii.

A doua zi am sunat și la bancă. Reprezentanta BCR(acolo am cardul) mă informează senină că trebuie să merg la un sediu și că durează vreo 45 de zile până când o să-mi dea banii mei înapoi. Și nu sunt puțini. Au fost totuși 3 bilete.

Plec rapid spre bancă. Semnez un vraf de formulare și primesc vestea că în cel mult 30 de zile se rezolvă problema. Mda, ce bucurie. Am mai câștigat 15 zile.

Acum aștept să-mi vină banii înapoi. Au trecut 4 zile!

Deocamdată niciun răspuns prin aplicație de la Wizz și niciun răspuns de la BCR.

Aștept…

Comentarii Facebook

comments

Next ArticleWizz mi-a luat banii de două ori pe bilete. Episodul 2