Wizz mi-a luat banii de două ori pe bilete. Episodul 2

Așadar, a trecut o săptămână din ziua supărătoare în care am cumpărat 3 bilete prin aplicația de telefon WizzAir. Aplicația a crezut că sunt cumnatul lui Bill Gates și a decis să-mi tragă mai mulți bani de pe card.

Zis și făcut. În loc de vreo 1300 – 1400 de lei, mi-a luat dublu. Vă spuneam în articolul de mai jos că am făcut toate demersurile necesare să-mi recuperez banii. Am scris la Wizz. Am fost la bancă. Bun.

Rămăsesem cu ideea că totul ar trebui să dureze 3 zile. Mă rog, funcționarul de la bancă, cel cu care am discutat, a adăugat că termenul maximum este 30 de zile, dar din experiența lui oamenii și-ar revedea banii în 3.

Asta e, aștept de la 3 la 30 de zile. Dar după o săptămână mi-am dat seama că banii nu or să-mi vină în 3 zile. Cum am realizat asta? Simplu, contul era aproape gol, fără cei 1300 și ceva de lei în el.

Am sunat din nou la bancă. După 12 minute de așteptat la telefon, funcționarul îmi dă vestea ”bună”: că funcționarul de la bancă ”nu știe bine”, iar termenul maximum este de… 45 de zile. Și nu este totul, dacă e o problemă, termenul poate crește, dar trebuie să mă notifice.

Așadar, aștept. În continuare îmi aștept banii. Nu am mai pățit niciodată până acum să plătesc și să-mi ia banii de două ori. Nu știu cu ce se termină povestea asta neplăcută.

Dar sunt optimist. Un semn bun. BCR  m-a anunțat, după câteva zile de la depunerea solicitării, printr-un sms că… a primit solicitarea mea depusă de mine la ghișeul lor. Se mișcă repede, nu glumă. 🙂

Comentarii Facebook

comments

Next ArticleWizz m-a anunțat că îmi înapoiază banii. Episodul 3